جستجو کردن
Close this search box.
تنوع بالا در بین محصولات تولید شده در برند نووا

نمایندگی ابزار نووا

نووا، یکی از بهترین برندهای ارائه کننده انواع مختلف ابزار آلات در ایران

برند سازنده محصولات یکی از موضوعاتی است که در زمان خرید محصول اهمیت پیدا می‌کند. دنیای ابزار آلات نیز از این قاعده مستثنی نیست و نسبت به برند در آن می‌توان حساسیت نشان داد. این روزها برندهای بسیار مختلف و متعددی در بازار ابزار آلات ایران وجود دارند. ابزار آلاتی که برخی تولید شد در داخل کشور و برخی دیگر، تولید شده در خارج از ایران هستند. در بین تمامی این محصولات، برند نووا به عنوان یکی از برندهای تولید کننده ابزار آلات در خارج از کشور شناخته می‌شود.

برندی با کیفیت بسیار بالا که تا به امروز توانسته است در این صنعت به خوبی باقی بماند. نووا در کنار برندهای بزرگی در صنعت تولید ابزار آلات خود را به اثبات رسانده است. همین موضوع اصلی‌ترین دلیل برای کیفیت محصولات و ابزار آلات  این برند است. اگر به دنبال خرید و استفاده از ابزار آلات تولید شده در نووا هستید، همراهی شما در ادامه این مقاله، می‌تواند خریدی آگاهانه و بهتر را برای شما به وجود آورد. خریدی که با اطمینان کامل از ابزار آلات انتخابی، به شما در کاربرد و استفاده بهتر کمک کننده باشد.

 

تاریخچه شکل گیری و شروع به کار برند نووا در ساخت ابزار آلات مختلف

برای داشتن شناختی عمیق نسبت به برند نووا بهتر است تا به اولین اقدامات برند نووا در ایران برویم. تاریخچه شروع به کار برند نووا در ایران نشان می‌دهد که برای اولین بار این برند چیزی در حدود 14 سال پیش شروع به فعالیت کرد. شرکت ابزار یراق نووا، در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مختلف ابزار آلات شروع کرد. ابزار آلات برند نووا از ابتدا بازمینه‌های مختلف و متعدد در بازار وجود داشتند. در واقع این شرکت از ابتدا در حال رشد و توسعه خود بود و تنوع بالایی را در محصولات خود به ارمغان آورده بود.

از انواع مختلف ابزار آلات از روزهای اول در بین محصولات برند نووا موجود بودند. همان دسته بندی‌های امروزی محصولات برند نووا، دسته بندی‌های زمان شروع به فعالیت آن هستند. ابزار آلات دستی، برقی، بادی و دیگر دسته بندی‌ها همگی از روزهای اولیه در این شرکت به تولید می‌رسیدند. نووا با طراحی محصولات مختلف و به تولید رساندن هریک در زمینه‌های متفاوت توانست تا گزینه‌های بسیار مناسبی را برای استفاده مخاطبان خود به وجود آورد. ضمن اینکه از اولین روزهای شروع به کار نووا، ابزار آلات این برند هم به منظور ابزار آلات خانگی و هم ابزار آلات صنعتی قابلیت استفاده داشتند و به صورت کامل این دو دسته را پوشش می‌دادند.

انتخاب و استفاده از انواع ابزار آلات مختلف نووا

کشورهای تاثیرگذار بر روی ساخت انواع ابزار آلات مختلف برند نووا

یکی از مهم‌ترین سوالات و موضوعاتی که پیش از استفاده از یک محصول به صورت معمول بیان می‌شود، کشور سازنده این محصول است. زمانی که صحبت از برند ابزار آلات نووا است، نام کشورهای بسیاری مطرح می‌شود. ابزار آلات نووا تنها در یک کشور به تولید نمی‌رسند. این ابزار آلات توسط کشورهای مختلفی تامین و در نهایت تولید می‌شوند. چین، تایوان، کره، ترکیه و آلمان اصلی‌ترین کشورهایی هستند که در لیست تامین کنندگان محصولات برند نووا حضور دارند. هریک از محصولات مختلف نووا، از یکی از این کشورها تامین می‌شود.

در دسته ابزار آلات دستی تولید شده در نووا، می‌توان کشور چین را اصلی‌ترین تولید کننده و تامین کننده این محصولات دانست. این در حالی است که محصولاتی مانند انواع بکس و متعلقات بکس معمولا ساخته شده در کشور تایوان هستند. ابزار آلات باغبانی مختلف و متعدد تولیدی در برند نووا به صورت معمول ساخت کشور کره بوده و دارای کیفیت بالایی هستند. در کنار این کشورها، نام کشور آلمان نیز با ساخت و تولید انواع صفحه سنگ‌های ساب و برش و تیغ‌های کمان و عمودبر شناخته می‌شود.

این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که برند نووا با تامین محصولات مختلف خود از کشورهای متفاوت به دنبال افزایش و رشد میزان کیفیت در هریک از این محصولات بوده است. از همین رو می‌توان به توانایی بالای محصولات این برند به خوبی تکیه کرد و بر این اساس خرید و انتخاب خود را برای استفاده از ابزار آلات نووا انجام داد.

 

شعار برند نووا ؛ مزیت استفاده از محصولات تولید شده در این برند

هر برند و محصولی به صورت مشخص مزایای خاص خود را برای استفاده دارد. بردن نووا نیز با ارائه مزایایی بسیار، سبب شده است تا مخاطبان بسیاری به استفاده از محصولات این برند روی آورند. محصولات مختلف و متعدد تولید شده در نووا، هریک ویژگی‌های متفاوتی دارند. با این حال، به صورت کلی نیز می‌توان برای تمامی این محصولات یک مزیت کامل در نظر گرفت. مزیتی که می‌تواند همان شعار اصلی در برند نووا باشد!

نووا در زمان شروع به کار خود با بیان اینکه هدف ما تولید ابزار آلاتی است که بتوانند با هر چالشی مقابله کنند، شعار خود را مشخص کرد. در واقع برند نووا با بیان این مسئله تلاش کرده است تا برای هر موقعیت و وضعیتی، ابزار آلات مناسب و مشخصی را تولید کند. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که ابزار آلات تولید شده در برند نووا، می‌توانند کارایی‌های بسیاری را از خود نشان دهند. از همین رو در هر شرایطی و برای هر تنوعی این برند می‌تواند پاسخگوی محصول مورد نظر شما باشد!

برای رسیدن به این میزان از توانایی، نووا هرروزه در حال رشد و پیشرفتی روزافزون است. رشد و پیشرفتی که می‌تواند موجب استفاده از فناوری‌های جدید و متفاوتی در دنیای ابزار آلات شده و محصولاتی متفاوت و بسیار قدرتمند را در برند نووا به وجود آورده است.

تنوع و کارایی بالا در حین استفاده از ابزارهای نووا

کیفیت و ضمانت پس از فروش، از اصلی‌ترین مزایای برند نووا

زمانی که یک برند در رقابت با دیگر برندهای مطرح دنیا قرار می‌گیرد، لازم است تا مزایای مشخصی را برای مخاطبان خود عرضه کند. برند نووا نیز این روزها در رقابت با برند رونیکس و برخی دیگر برندها، تلاش می‌کند تا خدمات بیشتر و محصولات بهتری را ارائه کند. از همین رو در این برند، یکی از مهم‌ترین موضوعات بررسی کیفیت و افزایش آن در طی مدت زمان استفاده است. استفاده از بهترین دستگاه‌ها و فناوری‌های روز دنیا سبب شده است تا ابزار آلات تولید شده در برند نووا، قابلیت‌های بسیاری داشته باشند. این محصولات با داشتن دوام و استحکام بالا، در رقابت با دیگر برندها خود را بسیار خوب جلوه داده‌اند.

البته در کنار این میزان کیفیت و دوام، موضوع مهم دیگری نیز در ابزار آلات برند نووا وجود دارد. لیست قیمت ابزار نووا نسبت به کیفیت این محصولات، بسیار مناسب بوده و یک گزینه خوب را برای خرید و استفاده به وجود می‌آورد. با اینکه این محصولات ساخته شده در کشورهای بزرگ دنیا هستند؛ اما قیمت مناسبی را در ایران دارند. همین موضوع خود عاملی برای خرید و استفاده از ابزار آلات نووا شده است.

ضمن اینکه ابزار آلات نووا دارای خدمات پس از فروش بوده و این خدمات را می‌توان از نمایندگی ابزار آلات نووا در تهران یا دیگر شهرهای کشور دریافت کرد. از همین رو شما پس از خرید ابزار آلات نووا و حتی استفاده از آن نیز با ضمانت پس از فروش و گارانتی و خدمات مشخصی روبه‌رو خواهید بود. خدماتی که می‌تواند به شما برای استفاده بهتر از ابزار آلات برند نووا کمک کننده باشد.

تقسیم بندی ابزار آلات برند نووا در دسته‌های مختلف

همان‌طور که پیش از این نیز بیان شد، ابزار آلات نووا در دسته بندی‌های مختلف و متعددی در حال عرضه هستند. هریک از این دسته بندی‌ها برای افرادی کارایی داشته و به صورت کلی نشان دهنده میزان تنوع محصولات برند نووا است. برای خرید محصولات نووا آشنایی با این دسته بندی‌ها به شما کمک کننده خواهد بود.

تنوع بالا در بین محصولات تولید شده در برند نووا

اصلی‌ترین ابزار آلات نووا برای استفاده و فروش عبارت است از:

1.  ابزار آلات دستی

اصلی‌ترین دسته از محصولات و ابزار آلات تولید شده در برند نووا، ابزار آلات دستی آن هستند. در این دسته از ابزار آلات، محصولات بسیار مختلف و متنوعی وجود دارد. از انواع مختلف و متفاوت انبرها و گیره‌های متفاوت گرفته تا ابزارهای عمومی مانند چکش و اره و گیره دستی، همگی در بین ابزار آلات دستی جای دارند. این دسته گسترده از ابزار آلات، شامل ابزارهای گاراژی، ابزارهای باغبانی و ابزارهای لوله کشی و انواع آچار و پیچ گوشتی نیز می‌شوند. به صورت کلی هر ابزاری که به وسیله نیروی دست به کار آید، در این دسته از ابزار آلات برند نووا جای دارد. به دلیل همین تنوع، می‌توانید در شهرهای مختلف، نمایندگی ابزارهای دستی نووا را مشاهده کنید.

2.  ابزار آلات برقی و شارژی

در بین ابزار آلات برقی برند نووا، ابزارهایی که نیاز به نیروی برق دارند، جای می‌گیرند. ابزارهای مختلفی مانند کارواش و کمپرسور باد، پیستوله برقی، اتو لوله، دریل و برخی دیگر از ابزار آلات مشابه، همگی در بین این محصولات قرار خواهند گرفت.

3.  ابزار آلات بادی

برند نووا در دسته ابزارهای بادی خود محصولات مختلفی را ارائه می‌کند. انواع محصولات مختلفی مانند پیستوله رنگ پاش، شلنگ فنری باد، بکس بادی و سایه پاش را می‌توان در این دسته از محصولات بادی برند نووا جای داد.

4.  ابزار آلات جوش و برش

در برند نووا، محصولاتی به نام محصولات جوش و برش نیز وجود دارند. انواع مختلف محصولات جوش و برش را می‌توان شامل دستگاه‌هایی مانند سیم جوش، سری هوا، نازل هوا، مانومتر اکسیژن، انبر جوش و انبر اتصال دانست. به وسیله این ابزار آلت می‌توان برش را انجام داد و جوش دادن دو قطعه را به یکدیگر به ثمر رساند.

5.  انواع جعبه و کیف ابزارها

در دسته ششم، جعبه و کیف ابزارهای برند نووا جای می‌گیرند. این محصولات همان‌طور که مشخص است شامل انواع مختلفی از ابزار آلات هستند. جعبه‌ای کامل که برای استفاده در یک محیط صنعتی و کاری می‌تواند گزینه بسیار مناسب و کاملی را به وجود آورد.

استفاده از جعبه ابزار نووا به عنوان یکی از محصولات کاربردی آن

حضور نمایندگی‌های مختلف برند نووا در اکثر شهرهای ایران

برند نووا در شهرهای مختلفی از ایران محصولات خود را عرضه می‌کند. برای داشتن یک خرید بهتر و مطمئن‌تر حضور در نمایندگی‌های این برند گزینه بهتری برای شما خواهد بود. نمایندگی ابزار نووا در تهران و دیگر شهرها مانند مشهد و اصفهان نیز می‌توان مشاهده کرد. البته نمایندگی ابزارهای دستی نووا این روزها در شهرهای بیشتری از ایران در حال فعالیت هستند و محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند. تاج ابزار نماینده رسمی شرکت نووا در اصفهان می باشد.

آخرین نکات درباره نمایندگی ابزار nova

اگر به دنبال خرید و استفاده از ابزار آلات مختلف نووا برای استفاده هستید، لازم است تا با این برند و دنیای آن آشنایی بیشتری را به دست آورید. برند نووا به عنوان یکی از برندهای خارجی فعالیت کننده در بازار ابزار آلات ایران، گزینه‌ای است که می‌تواند به یک انتخاب مناسب برای فعالیت شما تبدیل شود. محصولات ارائه شده در این برند، با هدف و شعار کارایی برای هر موقعیتی به تولید رسیده‌اند. از همین رو با تنوعی بالا و کیفیتی مناسب، گزینه‌های بسیار مطلوبی را برای استفاده ارائه می‌کنند.

امید است با خواندن نکات بیان شده درباره برند نووا و مهم‌ترین محصولات ارائه شده در این برند، بتوانید به یک انتخاب مناسب در این زمینه دست پیدا کنید. انتخابی که به شما کمک کند تا بهترین نتیجه ممکن را در استفاده از ابزار آلات نووا به دست آورید.

  • میلاد هادیان
  • آذر 8, 1401
  • 58 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...