جستجو کردن
Close this search box.
برگ جمع کن

خرید برگ جمع کن

برگ جمع کن استیل کشویی یک وسیله برای جمع کردن برگ های روی چمن یا زمین می باشد. این ابزار با حرکت دادن دست کاربر ، امکان جمع آوری برگ ها را به سادگی و بدون زحمت برای شما فراهم می کند. برگ جمع کن ها انواع مختلفی دارند ، یکی از انواع برگ جمع کن ، برگ جمع کن استیل کشویی می باشد. این محصول یک تفاوت عمده با سایر ابزارهای مشابه دارد.

 

برگ جمع کن کشویی ، به صورت کشویی امکان باز و بسته شدن چنگک دارد و قابلیت تنظیم دارد ، در صورتی که برگ جمع کن های ساده تنها می توانند در یک زاویه ثابت اقدام به جمع آوری برگ های خزان شده کنند. این محصول ساخت کشور تایوان می باشد و قابلیت نصب دسته بر روی آن برای سهولت کار فراهم می باشد.

 

خرید برگ جمع کن کشویی ساخت تایوان

برگ جمع کن کشویی فلزی جز یکی از ابزارهای باغبانی طبقه بندی می گردد. از این محصول در اغلب مواقع برای تمیز کردن چمن استفاده می گردد. وقتی درختان در فصل های ریزش برگ مانند پاییز ، برگ های زیادی روی زمین پراکنده می کنند ، شما به کمک برگ جمع کن کشویی با قابلیت تنظیم می توانید به راحتی عمل جمع آوری برگ را انجام دهید.

 

برگ جمع کن عمدتاً در پاییز و زمستان کاربرد دارد زیرا در این فصل شاهد برگ ریزان عمده ای هستیم. از ویژگی این برگ جمع کن ها می توان به ورق فلزی آنها اشاره کرد که با کیفیتی رقابتی و بسیار عالی عرضه شده است. از ویژگی های کلیدی برگ جمع کن استیل می توان به داشتن مقاومت و استحکام بالا نسبت به سایر برگ جمع کن ها اشاره کرد.

خرید برگ جمع کن دستی کشویی

برای توصیف دیگر این ابزار بهتر است بگوییم قیمت برگ جمع کن دستی تاجیکس بسیار رقابتی و مقرون بصرفه می باشد. از آنجایی که بدون واسط و به صورت مستقیم شما می توانید از ما اقدام به خرید برگ جمع کن تایوانی کنید ، هزینه این محصول بسیار ارزان می باشد.

 

برگ جمع کن دستی خارجی با کیفیت عالی

اهمیت توجه کردن به باغچه و چمن ها باعث تضمین سلامت درختان و طبیعت می گردد. بهتر است برای جلوگیری از شلوغ شدن محیط خود ، اقدام به خرید برگ جمع کن نمایید. برگ جمع کن کشویی و برگ جمع کن تایوانی با کیفیت بالا در تعداد بالا برای فروش عمده برگ جمع کن نیز موجود می باشد. از کاربرد های برگ جمع کن می توان به استفاده از آن در فضای سبز ، استخرها ، باغچه ها ، چمن ها اشاره نمود.

 

فروش عمده برگ جمع کن

برگ جمع کن یکی از ابزارهای دستی مورد استفاده شهرداری هاست. در صورت نیاز به خرید عمده می توانید از روی سایت ثبت سفارش انجام دهید یا با شماره 03191010475 واحد فروش تماس حاصل کنید. خرید عمده برگ جمع کن از فروشگاه اینترنتی تاج ابزار با ارسال به سراسر کشور

 

لیست قیمت برگ جمع کن

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...